Support en beheer

Heb je op regelmatige basis vragen over je business software en wil je snel en professioneel geholpen worden? Activium biedt hulp daar waar nodig.

Supportcontract

Activium biedt de mogelijkheid om een supportcontract af te sluiten. Voor een jaarlijks, vast bedrag kun je met al je supportvragen terecht bij onze helpdesk. Een voordeel van een contract is dat je vaste contactpersonen hebt. De lijntjes zijn kort en deze personen kennen je omgeving goed. Je krijgt maximale ondersteuning op je investering. Heb je vragen of problemen, dan staan wij voor je klaar.

Met Teamviewer  kijken we eenvoudig op afstand mee. Een snelle analyse en een directe oplossing is dan erg fijn. Zonder onnodige kosten voor de reis naar kantoor.

 

Hulp zonder contract

Ook als je geen supportcontract afsluit, helpen wij je graag met je vragen. In dat geval brengen wij ons reguliere tarief voor werkzaamheden in rekening. Daarnaast bieden wij ook applicatiebeheer en Regie/SLA-overeenkomsten aan. Met een dergelijke overeenkomst heb je de zekerheid van gegarandeerde respons- en oplostijden.

Neem voor meer informatie over onze supportmogelijkheden en tarieven contact op met je vaste contactpersoon of via ons contactformulier.

Ben je op zoek naar...

  • meer controle over bedrijfsprocessen

  • overzicht houden over data en bedrijfssystemen

  • automatisering inzetten om bedrijfsdoelen te halen

  • een betrouwbare partner die helpt met persoonlijk advies en implementatie?