Sinds 2005 werk ik met Exact Software. Destijds ben ik begonnen op de helpdesk bij een groot callcenter waar ze net Synergy hadden aangeschaft. Automatisering is mij een stuk beter bevallen dan de studie psychologie die ik gevolgd heb. Zelfs zo goed dat ik bij Exact op de support afdeling ben gaan werken. Daarna als onderdeel van een team bij een bedrijf waar ze alles deden met Synergy, van HR tot CRM en van uren schrijven tot salaris. De kennis die ik daar heb opgedaan heb ik vervolgens gebruikt als consultant.
Nu, vijf jaar later, deel ik die kennis met collega’s en klanten, in het nieuwe Expert Center van Activium. In dit Center gaat het niet alleen om support, maar lossen we als een soort vliegende keep complexe problemen op. Een goede registratie en documentatie hoort daar natuurlijk bij.
Het technische aspect van Synergy spreekt mij vooral aan, dat is wat ik in deze functie goed kan gebruiken. Mensen met vragen over bijvoorbeeld Globe en meer functionele of financiële vragen zijn er natuurlijk ook. En die kunnen we ook oplossen.
En ik maak graag gebruik van de kennis die ik heb opgedaan tijdens mijn studie psychologie: “als je mensen hun eigen probleem laat omschrijven, lost driekwart het zelf op.”